Monday, 10 November 2014

Maaf

Bismillah


*tiup habuk dekat blog*


















maaf..
andai aku bukan yang terbaik
maaf...
andai terlalu banyak melukakan hati
maaf...
untuk segala-galanya...
maaf...
aku bukan kawan yang baik
maaf...
andai sikap dan kata-kataku mengguris hati
maaf...
kerana aku tak boleh melihat kekurangan kau sebagai satu cara untuk aku memperbaiki diri aku dan kau
cukuplah maaf..
andai ini yang akan menjaga hubungan...
cukuplah maaf meredakan segala kemarahan
kerana...
hidup di dunia terlalu singkat
usah membenci
aku, kau, dia, kita...
semua punya kekurangan
moga dengan maaf menyelamatkan kita dari murka Tuhan..
sungguh..
sejujurnya aku meminta maaf

 belajarlah meminta maaf dan memaafkan
dua perkara ini tidak mudah dilakukan
tapi belajar
supaya kau raih tenang dalam hidup
moga Allah bantu kita semua

No comments:

Post a Comment

search