Thursday, 6 December 2012

ini kisah aku

Aku punya cerita
Namun cerita itu masih belum sempurna....
Aku cuma mampu berdoa denganNya
dan berharap kisah itu akan berakhir dengan sempurna

Aku punya impian
Tingginya mencakar langit
Jika ku ceritakan pada jutawan belum pasti dia mampu untuk menunaikan
Tapi aku percaya padaNya
Jika aku diizinkan mencapai apa yang aku impikan itu

Aku punya angan.....
Namun........
angan itu bukanlah membantu sesuatu itu menjadi realiti
Angan itu cuma fantasi
Keluar dari kewarasan otak..
Jauh pula dari akal hati

Aku cuma manusia biasa....
Usah mengharap yang aku sempurna
Kerana aku juga pendosa
Tiada hak menilai, tiada hak menghakim
Namun aku ada hak untuk bersama DIA
Lalu tak usah menilai diriku
Kerana kalian juga tak pernah lari dari berbuat dosa.

No comments:

Post a Comment

search